اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

5 اردیبهشت 1403

English

خبر

نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سلطانیه برگزار شد .

نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سلطانیه با حضور جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان و نیز جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در سالن علامه حلی این شهرستان برگزار شد .

نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سلطانیه برگزار شد .

نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سلطانیه  با حضور جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان و نیز جمعی از مقامات استانی و شهرستانی در سالن علامه حلی این شهرستان  برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان مهندس صفری در این مراسم ضمن پاسداشت نقش موثر خیرین در توسعه علم و دانش گفت : پس از تهیه شناسنامه فنی فضا ، از 94 باب فضای آموزشی شهرستان سلطانیه 50 باب دارای استحکام نسبی، 70 باب نیازمند مقاوم سازی و 27 باب نیازمند تخریب و بازسازی بوده است که تاکنون 14 باب بازسازی شده و 23 باب دیگر نیازمند دست یاریگر خیرین محترم می باشد .

معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس همچنین از استانداردسازی سیستم گرمایشی 23 باب آموزشگاه مشتمل بر 104 کلاس درس در این شهرستان خبر داد و افزود : برای استانداردسازی سیستم گرمایشی 23 باب آموزشگاه این شهرستان مبلغ 133 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .

مهندس صفری همچنین در ادامه از وجود سه پروژه در این شهرستان که نیاز مبرم به یاری خیرین دارد نام برد و عنوان نمود : روستاهای شکورآباد – ویر و ارجین از جمله مهمترین پروژه هایی هستند که جهت تعمیرات اساسی و یا بازسازی باید مورد عنایت ویژه خیرین نیکوکار قرار گیرد .
خاطر نشان می سازد این مراسم با اجرای گروه سرود دانش آموزی و تجلیل از خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز پایان پذیرفت .




 
تاریخ انتشار : 17 اسفند 1394 | 2504 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری