اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

9 فروردین 1403

English

مطالب

بیانیه حفظ حریم شخصی

حریم خصوصی

اهداف بیانیه : اطلاعات شخصی هر فرد، حریم خصوصی وی محسوب می شود. حفاظت بیشتر از حقوق شخصی افراد در شبکه نه تنها موجب امنیت کاربران می شود بلکه باعث اعتماد بیشتر و مشارکت آنها درفعالیت جاری می گردد. هدف از این بیانیه آگاه ساختن شما از نحوه استفاده از اطلاعاتی است که درهنگام ارائه خدمات در تارنمای سازمان ازجانب شما دریافت می گردد. بر این اساس ، اداره کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان زنجان متعهد است که حریم شخصی کاربران خود را حفظ نماید.

موارد قانونی مرتبط باحریم خصوصی این سازمان براساس ماده 7 تصویب نامه حقوق شهروندی درنظام اداری موضوع مصوبه شماره 1127128 مورخ 28/11/95 شورای عالی اداری و مقررات مرتبط باآن، خود را ملزم به حفظ و رعایت حریم خصوصی همه افراد دانسته و از کاربرای آن دسته از اطلاعات را فقط به منظور ارائه خدمات کفایت می کند، دریافت کرده و باپیش بینی تمهیدات لازم برای حفظ مدارک شخصی افراد، از انتشار آن یا دراختیار قراردادن آن به دیگران خودداری می نماید.

هدف از جمع آوری برخی اطلاعات کاربران: مشاهده صفحات تارنما نیازمنددادن اطلاعات  از سوی کاربران نمی باشد، اما برخی موارد از جمله ارائه خدمات الکترونیکی و تکمیل برخی فرم های مرتبط، مستلزم دریافت اطلاعات شخصی شما بوده و پس از تحلیل اطلاعات این خدمات به شما ارائه می گردد. اطلاعات جمع آوری شده از بازدید کنندگان، صرفا برای بهبود کیفیت خدمات ، نحوه ارائه خدمات و دسترسی سریع مراجعین به خدمات مورد استفاده قرار می گیرند. این سازمان درتمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما بوده و هیچ بخشی از اطلاعات تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی در اختیارعموم مردم قرار نمی گیرد.

هشدارامنیتی: توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات شخصی شما، هنگامی که پیام و یا مطلبی را دربخش تالارهای گفتگوو یا شبکه بومی اجتماعی ارسال می کنید، دراختیار عموم قرار گرفته و ممکن است این اطلاعات خارج از کنترل ما موجب سوء استفاده های احتمالی و ارسال پیام های ناخواسته از سوی دیگران شود.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20
*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری