اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 اردیبهشت 1403

English

خبر

با حضور مسئولین و مشارکت شرکت سانا عایق؛عملیات ساخت آموزشگاه 9 کلاسه خیری در شهرستان ابهر استان زنجان آغاز شد

آیین کلنگ زنی "آموزشگاه ۹ کلاسه خیّری شرکت سانا عایق" با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان ،فرماندار شهرستان ابهر و جمعی دیگر از مسئولین استانی، شهرستانی و معتمدین برگزار شد.

با حضور مسئولین و مشارکت شرکت سانا عایق؛عملیات ساخت آموزشگاه 9 کلاسه خیری در شهرستان ابهر استان زنجان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین شجاعی نماینده مردم شریف شهر های ابهر، خرمدره و سلطانیه در این آیین گفت: به فرموده خداوند در قرآن کریم انفاق و انجام کارهای خیر مانند مدرسه سازی موجب افزایش مال و برکت آن خواهد شد، ذات انفاق به گونه ای است که نه تنها باعث حل مشکلات عموم مردم می شود بلکه موجب کثرت مال انفاق کننده نیز خواهد شد.

نماینده مردم شریف شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین و وخیرین مدرسه ساز به ویژه شرکت سانا عایق تصریح کرد: وظیفه مسئولین تسهیل گری و مانع زدایی از تولید و کارهای خیر است که امیدوارم مسئولین به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند تا مردم استعداد خود را در زمینه های مختلف از جمله سرمایه گذاری و تولید شکوفا نمایند.

اسلامی مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در این آیین ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در امر مهم مدرسه سازی، اظهار داشت:خیرین ارجمند با ورود به امر مدرسه سازی کمک بسیار مهمی به حوزه آموزشی و تربیتی کشور میکنند.

وی ادامه داد: این آموزشگاه در زمینی به مساحت 2358 متر مربع، دارای 9 کلاس با ساختمان آموزشی به مساحت 890 مترمربع، سرویس بهداشتی به مساحت 70 متر مربع و با آورده اولیه ۴۰ میلیارد ریال از طرف شرکت سانا عایق شروع و ادامه پروژه توسط اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان به اتمام خواهد رسید.

مجید مرادی مدیر آموزش و پرورش ابهر نیز در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت سانا عایق گفت: مدرسه سازی یکی از مصادیق باقیات الصالحات در دنیا و آخرت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز مهمترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است.

تاریخ انتشار : 4 دی 1401 | 807 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری