اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 اردیبهشت 1403

English

خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان:۱۳۵ پروژه اجرایی فعال در سراسر استان، در حال راهبری هستیم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره، با بیان این که در بعضی شهرک های اقماری شهرهای بزرگ استان مدرسه اجرا نشده است، گفت: در شهرک ها و مجتمع های مسکونی احداث مدارس طبق قانون، تکلیف شهرکها و انبوه سازان است که در این امر کوتاهی شده و بایستی توسط آموزش و پرورش پیگیری شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان:۱۳۵ پروژه اجرایی فعال در سراسر استان، در حال راهبری هستیم
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، حمیدرضا اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه، گفت: جدا از تعمیرات و مقاوم سازی، در حال حاضر ۱۳۵ پروژه اجرایی فعال در سراسر استان، در حال راهبری هستیم که از این تعداد، ۵۰ پروژه مربوط به خیرین است.

اسلامی اضافه کرد: توسعه فضاهای آموزشی اولویت کاری ما است و در این راستا پروژه ۱۲ کلاسه شهرستان خرمدره انشالله در یک ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید‌.

️وی با بیان ضرورت استفاده از ظرفیت بالای خیرین در امر مدرسه سازی، اظهار داشت: با توجه به شناختی که از مردم شریف و خیر خرم دره داریم، انتظار این است مجمع خیرین شهرستان فعال شده و نسبت به جذب بیش از پیش خیرین در این حوزه اقدام نماید تا بتوان از ظرفیت قانونی ایجاد شده فضاهای آموزشی را توسعه و بهینه نمائیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان با بیان این که در بعضی شهرک های اقماری شهرهای بزرگ استان مدرسه اجرا نشده است، گفت: در شهرک ها و مجتمع های مسکونی احداث مدارس طبق قانون، تکلیف شهرکها و انبوه سازان است که در این امر کوتاهی شده و بایستی توسط آموزش و پرورش پیگیری شود.

🔹️اسلامی در پایان تصریح کرد: ما با تمام توان پای کار هستیم تا مشکلات در حوزه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی را مرتفع نموده و با دریافت اعتبارات، پروژه های ناقص را در اسرع وقت تکمیل نماییم. 
تاریخ انتشار : 19 آذر 1401 | 260 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری