اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 فروردین 1403

English

خبر

دیدار مدیر کل نوسازی مدارس زنجان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیر کل نوسازی مدارس زنجان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، در این دیدارحجت الاسلام خاتمی امام جمعه زنجان و نماینده ولی فقیه در استان با تبریک سال جدید و آرزوی توفیق برای کارکنان این اداره، از پروژه های صورت گرفته در سال گذشته تقدیر نمود و در این خصوص رهنمودهای خود را بیان کرد.
جهانگیر صفری مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه ضمن تبریک سال جدید، با ارائه گزارش از عملکرد سال ۹۹ گفت: پروژه های بسیار خوبی در سال قبل احداث و به بهره برداری رسید؛ از جمله مجتمع آموزشی حیات طیبه شهید سپهبد سلیمانی که با حضور ارزشمند حضرتعالی، وزیر محترم آموزش و پرورش، رئیس محترم سازمان نوسازی کشور، استاندار محترم و دیگر مسئولین افتتاح شد که از اقدامات ماندگار و ارزشمندی بود که به نام سردار دلها نامگذاری و افتتاح گردید.
وی با بیان اینکه در سال ۹۸ با مدارس خشتی و گلی خداحافظی کرده بودیم که از این بابت هم جزء استانهای پیشرو و موفق هستیم، افزود: سال گذشته نیز توانستیم با بخاری های نفتی خداحافظی کرده و در روستاهایی که هنوز گاز ندارند از رادیاتورهای برقی هوشمند و پیشرفته با مصرف کم استفاده کردیم تا امنیت جانی دانش آموزان به خطر نیفتد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: به طور کلی ۱۰۰ پروژه در دست اجرا داریم که سال گذشته ۲۳ پروژه آماده و به بهره برداری رسید و ۷۷ پروژه در حال اجرا داریم و همچنین بیش از ۱۵ پروژه خیری داریم که با تامین اعتبار و پیشرفت ۳۰ الی ۴۰ درصدی در روستاها و ۵۰ درصدی در شهرها، مابقی اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شده و پروژه ها تحویل داده می شوند.
وی با اشاره به اینکه هیچ پروژه نیمه تمام و رها شده خیری در سطح استان نداریم، ادامه داد: برای استفاده از این ظرفیت رویکرد ما و دیگر مسئولین استان نیز این است تا با تشویق خیرین در خصوص شروع پروژه ها، ما هم بتوانیم به همان نسبت از اعتبارات مشارکت های مردمی ملی هم بیشترین استفاده را ببریم، چرا که استفاده از آن اعتبار منوط به شروع پروژه از سوی خیرین به درصدهای مورد نظر است.
صفری در پایان شروع کلنگ زنی ها و تفاهم نامه را منوط به تامین اعتبار دانست و گفت: چرا که باید سر قول هایی که به مردم می دهیم بمانیم و انتظاراتشان را برآورده کنیم.
تاریخ انتشار : 16 فروردین 1400 | 1594 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری