اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

6 اردیبهشت 1403

English

خبر

۱۱ مدرسه در استان زنجان در دست احداث است

مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: امسال ۱۱ پروژه خیرساز در استان، در دست احداث داریم.

۱۱ مدرسه در استان زنجان در دست احداث است

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، جهانگیر صفری مدیر کل نوسازی مدارس استان زنجان با بیان اینکه امروز مدرسه‌سازی یکی از کارهای نیک در جامعه به‌شمار می‌رود، افزود: مدارس بستری مهمی برای توسعه نیروی انسانی بوده و نیروی انسانی نیز می‌تواند توسعه یک جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه نهادی چون آموزش و پرورش، دستگاهی بسیار حساس است چراکه وظیفه تربیت نیروی انسانی در جامعه بر عهده این دستگاه گذاشته شده است، تصریح کرد: بی‌تردید انسان‌هایی که ابتدا به ساکن پای در آموزش و پرورش می‌گذارند، افرادی خام هستند که با آموزش‌ها و تربیت صورت گرفته، تبدیل به افرادی پخته و کارآمد برای جامعه می‌شوند.

صفری با یادآوری اینکه بررسی‌ها حاکی از آن است که در کشورهای توسعه‌یافته، دستگاهی چون آموزش و پرورش همواره در اولویت بوده و اهتمام جدی نسبت به این موضوع می‌شود، ادامه داد: هر دستگاهی در جایگاه خود هزینه‌هایی دارد اما آموزش و پرورش با توجه به خروجی که همان نیروی انسانی کارآمد است و این نیرو می‌تواند محور توسعه باشد، نباید به دید هزینه به آن نگاه کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۲۰ پروژه توسط مجمع خیرین در استان در دست ساخت بوده و قرار است بعد از اتمام، تحویل آموزش و پرورش شود، اظهار کرد: تا به امروز ۳۱۱ مدرسه توسط خیران مدرسه‌ساز در استان زنجان ساخته شده که از این تعداد، ۱۱ پروژه با ۵۸ کلاس درس مربوط به سال گذشته بوده است.

وی همچنین از کمک ۴۰۰ میلیون تومانی توسط خیران به مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان که توسط فرهنگیان محقق شده است، خبر داد و گفت: مدرسه‌سازی، عرصه مهمی در جامعه بوده و به همین خاطر باید حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد.

تاریخ انتشار : 31 تیر 1398 | 886 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری