اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

31 فروردین 1403

English

خبر

افتتاح کانون فغفوری

افتتاح کانون فغفوری

با حضور مسؤولان

کانون خیرساز «فغفوری» در زنجان افتتاح شد

کانون خیرساز فرهنگی و تربیتی فغفوری استان زنجان با حضور مسؤولان استانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان؛ کانون خیرساز فرهنگی و تربیتی فغفوری استان زنجان همزمان با یک هزار و 700 پروژه کشوری و 85 پروژه در استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان ظهر امروز در آیین افتتاح کانون خیرساز فرهنگی و تربیتی فغفوری استان زنجان اظهار کرد: امروز سازمان نوسازی و تجهیز مدارس یک هزار و 700 پروژه با 8 هزار کلاس درس به بهره‌برداری می‌رساند.

جهانگیر صفری سهم استان زنجان از پروژه‌های افتتاحی را 17 پروژه اعلام و اضافه کرد: این تعداد پروژه‌ها با 85 کلاس درس و 16 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌های افتتاحی سه پروژه ورزشی بوده است؛ خاطر نشان کرد: دو پروژه کانون فرهنگی و تربیتی نیز در زنجان افتتاح شده است.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به مشخصات پروژه کانون خیرساز فرهنگی و تربیتی فغفوری استان زنجان عنوان کرد: این کانون با زیربنای 550 متر مربع و محوطه‌سازی یک هزار و 700 متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

صفری شاخص‌ترین پروژه افتتاحی در استان زنجان در این ایام را مدرسه توفیق «مطهری» اعلام و خاطر نشان کرد: این مدرسه با 18 کلاس درس؛ زیر بنای 4 هزار و 600 متر مربع و صرف 5 میلیارد تومانی احداث شده است.

وی با اشاره به خیرساز بودن پروژه مطهری بیان کرد: این سیزدهمین مدرسه احداثی توسط خیر مطهری در زنجان است.

انتهای پیام/73009

 

خیرین همواره در کنار دولت بوده و هستند

مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خیرین در استان زنجان فعالیت‌های مطلوبی انجام داده‌اند؛ اظهار کرد: استان زنجان در زمینه فعالیت خیرین در سطح کشور نمونه است.

اسرافیل نیازی با اشاره به ایجاد حس اعتماد در استان زنجان بین خیرین عنوان کرد: این اعتماد در بین مردم؛ خیرین و دولت ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت خیرین در استان زنجان در بخش‌های مختلف اتفاق می‌افتد؛ بیان کرد: علاوه بر فعالیت خیرین در بخش سلامت و مدرسه‌سازی در استان زنجان خیرین در حوزه‌های دیگر فعالیت می‌‌کنند.

مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان با اشاره به اینکه خیرین مسکن‌ساز در استان زنجان 10 سال است که در استان زنجان فعالیت می‌کند؛ اضافه کرد: این مجمع بیش از 7 هزار واحد مسکونی را تحویل مردم داده است.

نیازی با اشاره به اینکه خیرین همواره در کنار دولت بوده و هستند؛ بیان کرد: این افراد بسیاری از مشکلات را در مناطق محروم و دارای مشکل حل می‌کنند.

 

*ساخت کانون پرورشی در آموزش و پرورش ناحیه یک ضروری بود

عضو مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خیر مرحوم فغفوری فردی بود که ارث رسیده از برادر خود را در راه خیر هزینه کرد؛ افزود: وی با توجه به عدم وجود وارث برای برادرش ارث وی را در راه باقیات صالحات هزینه کرد.

رجب میرزایی با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه اندکی دیر به اتمام رسید؛ بیان کرد: نزدیک به چهار سال این پروژه در انتظار تحقق تعهد دولت در پوژه بود که با حمایت صفری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه زمانی که این اعتبار به مجمع خیرین مدرسه‌ساز رسید براساس بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که ساخت کانون پرورشی و فرهنگی در ناحیه یک زنجان یک ضرورت است؛ افزود: در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان بیش از دو کانون

شایان ذکر است؛ طی امروز و همزمان با سراسر کشور 17 پروژه مدرسه‌سازی در استان زنجان به بهره‌برداری رسید.

بهسازی و مقاوم‌سازی مدرسه شهید فهمیده «چاپوق» ایجرود؛ تکمیل کتانون کانون فرهنگی تربیتی سهروردی گرماب؛ تکمیل دبسستان 12 کلاسه «ارشاد آزادی»؛ بهسازی و مقاوم‌سازی مدرسه مصطفی خمینی «ارقین بلاغ» بزینه‌رود؛ تکمیل سالن ورزشی استاد شهریار زنجان؛ بهسازی و مقاوم‌سازی مدرسه شهید نظام‌علی حیدری «بزوشا» زنجانرود؛ فاز دوم حیات طبیه؛ مدرسه 3 کلاسه «قره اوغلار» مدرسه 2 کلاسه «ینگی کندی»؛ 18 کلاسی غلامحسین مطهری؛ تکمیل چمن مصنوعی هنرستان دکتر شهریاری؛ تکمیل سالن ورزشی شهید شیرودی؛ تکمیل سالن ورزشی شاهد زینبیه؛ تکمیل کانون فرهنگی و تربیتی فغفوری زنجان؛ احداث دبستان روستای «ایلی بلاغ» ماهنشان و احداث مدرسه 2 کلاسه روستای «قرقان کندی» پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده طی امروز بود.

تاریخ انتشار : 10 مهر 1397 | 1321 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری