اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

9 فروردین 1403

English

خبر

افتتاح مدرسه خیر ساز مطهری

افتتاح مدرسه خیر ساز مطهری

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور،بزرگترین آموزشگاه خیرساز استان زنجان را افتتاح کرد


همزمان با سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به استان زنجان، آموزشگاه ۱۸ کلاسه غلامحسین مطهری (توفیق) با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و خیرین مدرسه ساز به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به اینکه مدرسه خانه دوم دانش آموزان است، عنوان کرد: معماری فرهنگی جامعه در مدارس شکل می گیرد و نوع معماری مدارس در روح و روان دانش آموزان موثر است. 

رخشانی مهر با بیان اینکه مدارس محل تربیت و پرورش نسل آینده ساز است، افزود: در واقع آینده کشور توسط دانش آموزان در همین مدارس ترسیم می شود، به همین دلیل هر چقدر در حوزه آموزش و پرورش و برای آبادانی فضای فیزیکی مدارس تلاش کنیم برای آینده کشور قدم برداشته ایم.
وی از افزایش یک و نیم برابری تعهدات خیرین در حوزه مدرسه سازی خبر داد و افزود: سهم خیرین در سال گذشته 870 میلیارد تومان بوده که در سال جاری این تعهد با رشد 55 درصدی به یک هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: هر چقدر اعتبار در سطح استان، برای مدرسه سازی پیش‌بینی شود، به همان میزان سازمان نوسازی مدارس کشور هم در این حوزه اعتبار اختصاص خواهد داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه این مدرسه سیزدهمین پروژه احداثی توسط این خیر است؛ عنوان کرد:از همه همکاران در طراحی، احداث و نظارت این پروزه خاص قدردانی می‌کنم.

جهانگیر صفری با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه گفت : این آموزشگاه، با 4 هزار و 700 مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 2هزار و 350 مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، صددرصد توسط خیر نیکوکار غلامحسین مطهری احداث شده است

استاندار زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه فرهنگ خیر و خیرات در جامعه ایرانی و اسلامی ما ریشه تاریخی دارد، گفت: مردم با فرهنگ وقف؛ ایثار؛ فداکاری و ورود پیدا می‌کنند و از آنچه در زندگی جمع کرده‌اند در راستای دفاع از انسانیت هزینه می‌کنند. 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه راه و نگاه خیر نیک اندیش مدرسه‌ساز در جامعه باقی خواهند ماند؛ تصریح کرد: این مدرسه محل پرورش دانشمندان بزرگی چون پروفسور ثبوتی، استاد روزبه و مدیران بزرگی چون آقای جمشید انصاری است. 

وی با اشاره به طراحی خوب مدرسه توفیق عنوان کرد: این مدرسه نیز تلفیقی از معماری مدرنیته و سنتی است.

تاریخ انتشار : 24 شهریور 1397 | 1948 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری