اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

10 فروردین 1403

English

خبر

اولین جلسه هم اندیشی نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز زنجان برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی چگونگی برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، معاونین و کارشناسان دست اندرکار در محل سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد .

اولین جلسه هم اندیشی نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز زنجان برگزار شد
اولین جلسه هم اندیشی چگونگی برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، معاونین و کارشناسان دست اندرکار در محل سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان در ابتدای این جلسه مدیرکل نوسازی مدارس استان سخنان خود را با گرامیداشت یاد جان باختگان و شهدای فداکار آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو آغاز نمود و گفت : آتش نشانان فداکاری که با نثار جان خود که با ارزشترین دارایی انسان است درس بزرگ ایثار و فداکاری و خیری را دادند و همانطور که خیران با گذشت از بخشی از اموال خود در راه مردم فداکاری می کنند، آتش نشانان فداکار خیرانی بودند که با نثار جان خود برای نجات همنوعانشان از خود گذشتند .


مهندس علی عسگری در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت خیران در ایمن سازی مدارس گفت : همانطور که برکسی پوشیده نیست ایمن سازی مدارس از مهمترین و با اولویت ترین نکاتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد .

وی با ابراز خرسندی از اینکه مقاوم ترین بناها در زلزله های اخیر ایران مدارس بودند اظهار داشت : خوشبختانه این موضوع نشان دهنده اهمیت دادن مسئولین ذیربط به مقوله فضا و ساختمان های آموزشی است که در آن تعلیم و تربیت نسل آینده ساز اتفاق می افتد.

 وی همچنین با اشاره به شعار نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که به مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس تاکید شده است گفت : خیرانی که نمی توانند هزینه احداث صفر تا صد یک آموزشگاه را تقبل نمایند با مشارکت در مقاوم سازی مدارس که با هزینه های بسیار پائین تر هم می شود در این امر مقدس مشارکت نمود ، می توانند در ایمن سازی مدارس سهم عمده ای داشته باشند .

مهندس عسگری تعداد فضاهای نیازمند مقاوم سازی را در استان 600 آموزشگاه عنوان نمود و خاطر نشان ساخت: این تعداد حدود 36% کل فضاهای آموزشی استان می باشد که همت مشارکت خیرخواهانه خیران را همواره طلب می کند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت : با آسیب شناسی و ارزیابی جشنواره های گذشته می توان به نکات مهمی رسید که در برپایی هر چه باشکوه تر جشنواره نوزدهم بسیار مهم است .

مرتضی تمجیدی با تاکید بر استفاده از روشهای نوین و جذاب و ترغیب به جذب مشارکتهای مردمی تاکید نمود و اظهار داشت : خیران همواره بازوی توانمند و یاریگر آموزش و پرورش بوده و هستند .

در پایان این جلسه زمان و نحوه چگونگی برگزاری جشنواره نوزدهم در استان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مسئولین کمیته های مختلف برگزاری جشنواره تعیین شدند .
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1395 | 2669 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری