اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان

Department renovated schools in Zanjan province

28 فروردین 1403

English

خبر

دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ماهنشان برگزار شد.

دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ماهنشان با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ماهنشان ، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، و جمعی از خیرین و فرهنگیان و مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی برگزار گردید.

دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ماهنشان برگزار شد.
دهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ماهنشان با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان ماهنشان ، معاون اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، و جمعی از خیرین و فرهنگیان و مسئولین شهرستانی در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان زنجان امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم طی سخنانی گفت : خیرین عرصه علم و هدایت انسانها از برترین خیران هستند که یک مرحله بالاتر از انسانهای دیگر می اندیشند چرا که آنان کسانی هستند که با ایمان و اعتقاد راسخ بخشی از اموال خود را در راه گسترش نور و روشنایی  انفاق می کنند.

حجت الاسلام علی زاهدی پور افزود : انسان خیّر تمام وجودش، نگاهش، جانش، قلمش، فکرش در اختیار خدمت به مردم است.



وی با بیان اینکه دو خصیصه ایمان و ایثار از ویژگی های بارز خیرین است خاطر نشان کرد : خیران  با عمل خداپسندانه خود توشه ارزشمندی برای آخرت سرمایه گذاری می کنند.

حجت الاسلام زاهدی پور برترین رحمت الهی را تعلیم و تربیت عنوان کرده و نگاه اسلام را نگاهی علم محور دانسته و تاکید کرد: مسئولین و مردم برای تسهیل امر تعلیم و تربیت نباید از هیچ کوششی دریغ نمایند.

فرماندار شهرستان ماهنشان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس را از جمله اقدامات اجرایی مهم در این شهرستان عنوان نمود که در دهه فجر سال ۹۵مورد بهره برداری قرار گرفت.


نوری در ادامه نگهداری فضاهای آموزشی را  از مشکلات اساسی آموزش و پرورش شهرستان دانست و از عدم احداث مدارس خیرساز در مناطق محروم و به ویژه در روستاها ابراز نارضایتی نموده  و ابراز داشت : خیران این شهرستان با توجه به تمکن مالی پایین بیشتر مدرسه یار هستند تا مدرسه ساز. که این امر میطلبد مجمع خیرین مدرسه ساز استان با هدایت خیران به مناطق محروم و کم درآمد اقدام موثری در این خصوص مبذول نمایند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان شهرستان ماهنشان با وجود عدم وجود امکانات آموزشی کافی و عدم بهره مندی از تجهیزات نوین آموزشی همواره در سطوح ملی علمی درخشیده اند.

فرماندار ماهنشان  با بیان اینکه فرهنگیان شاغل منطقه با پرداخت بیش از یک میلیون تومان از حقوق خود به صورت ماهیانه بیشترین کمک مالی را به مجمع خیرین مدرسه ساز اختصاص می دهند، از اهتمام ویژه فرهنگیان به این امر مقدس قدردانی کرد.

 در ادامه این مراسم جهانگیر صفری معاون اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز اعلام داشت: از ۸۸ باب فضای آموزشی موجود در این شهرستان ، ۴۰ باب آن را مستحکم ، ۲۴ باب نیازمند مقاوم سازی و ۲۴ باب دیگر را نیازمند تخریب و بازسازی عنوان نمود.

ملکی نژاد رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان نیز در گزارشی از عملکرد یکساله مجمع، از کمک 30 میلیون تومانی خیرین در سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: کمک مالی خیرین به نسبت سال های گذشته رشد چشمگیری پیدا کرده است.

ملکی نژاد بیشترین مبلغ اختصاص داده شده به مجمع را یک میلیون تومان کمک ماهیانه فرهنگیان شاغل منطقه در قالب کسر از حقوق آنان به صورت داوطلبانه عنوان کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از خیرانی که در سال گذشته کمک های مالی و معنوی به آموزش و پرورش انجام دادند، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1396 | 1980 بازدید

آخرین اخبار

بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان بزینه رود
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان بزینه رود بازدید به عمل آوردند.
1402/08/29
بازدید مدیرکل از پروژه های در دست ساخت شهرستان زنجان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس زنجان به همراه معاون اجرایی اداره کل،از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های شهر آرا بازدید به عمل آوردند.
1402/08/17
پیام مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به مناسبت "روز ارتباطات و روابط عمومی"
روز 27 اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" یادآور نقش عظیم و اثرگذار روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و مدیریت شفاف و رسانه مدار است.
1402/02/27
دیدار چهره به چهره مدیرکل نوسازی مدارس زنجان با مردم در محل نمازجمعه
با توجه به ضرورت حضورمدیران دستگاههای اجرایی در میان مردم و دیدارچهره به چهره آنان با مردم و تسریع درحل مشکل آنان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان باحضور در مصلی نمازجمعه شهر زنجان به ب ...
1402/02/23
بازدید مدیرکل نوسازی مدارس زنجان از تنها هنرستان کشاورزی استان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از تنها هنرستان کشاورزی زنجان در شهر زنجان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
1402/02/23
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار کرد
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان به همراه مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل با حضور در منزل شهید، با خانواده شهید فرهنگی "مجتبی رهبری" دیدار و به گفتگو صمیمی پ ...
1402/02/20

نظر شما چیست




*741*3*1214# مشارکت در مدزسه سازی با شماره گیری